seorang perempuan yang biasa biasa sahaja.. tapi izinkan aku menjadi LUAR BIASA apabila aku di sisimu wahai ibuku..abahku..cinta hatiku dan sahabat ku :)

Saturday, 26 March 2011

lebah gigit lagi aku cepat !! sakit oh aku rasa oh lebah !! :((




terima kasih lebah !!aku begitu bingung dengan engkau lebah !!pening kepala aku rasa yang kesimpulanya engkau sangat menyakitkan tangan aku yang sangat aku suka perasan comel ini !!


p/s; bahasa aku sangat teruk kalau aku sudah pening motiff memeningkan korang semua untuk bagi pening macam aku ,,,






ok ok ok !! sakit ok aku rasa digigit lebah yang perasan dia comel muka segala datang kat aku !! haish haish  !! sakit oh!!!!! huhuhu..wahai lebah benci aku sangat kepada engkau oh !!! :((  malam ini sangat comel tapi kenapa engkau nak hapuskan kecomelan mood aku ni untuk membuat kerja sekolah yang bergunung ganang tingginya oh wahai lebah !!

oh lebah..
aku sakit nie lebah..
tangan aku dah bengkak engkau tawu tak..huhuhu
mcm mana aku nak tido mlam ni cepat engkau pkir wahai lebah !! sakit oh!! lebah,,, aku begitu kecewa dengan engkau sangat sangat rasa !! ok bye !!

No comments:

Post a Comment